ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی مصر و سنگال در مقدماتی جام جهانی قطر| کی‌روش و صلاح در برابر مانه!

  • کد خبر: ۱۰۳۲۰۹
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی مصر و سنگال در مقدماتی جام جهانی قطر| کی‌روش و صلاح در برابر مانه!
بازی برگشت تیم‌های ملی مصر و سنگال در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، فردا شب در خانه سنگال برگزار خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال مصر با کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و محمد صلاح، ستاره لیورپول باید در چارچوب بازی برگشت مقابل سنگال در داکا به زمین برود.

این دیدار روز سه شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهدشد. دیدار رفت دو تیم در قاهره با گل به خودی مدافع سنگال به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید.

کی‌روش که در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با ایران به بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال دنیا راه یافته‌بود، پیش از این با پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰ و آفریقای جنوبی ۲۰۰۲ صعود به جام جهانی را تجربه کرده و امیدوار است برای پنجمین بار بتواند این بار با مصر در قطر حضور یابد.

در ترکیب تیم ملی سنگال ستاره‌هایی مثل مانه، کایوته، مندی، دیالو و ... حضور دارند. در این سو صلاح و ترزگه و الننی سرشناس‌ترین بازیکنان تیم ملی مصر هستند که در لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های لیورپول، استون ویلا و آرسنال عضویت دارند.

به جز این دو بازی رفت و برگشت، این دو تیم حدودا دو ماه قبل هم در چارچوب فینال رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان در ضربات پنالتی سنگال قهرمان آفریقا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->